عنوان یک صنعت ، ما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم
تکنیک های ردیاب با استفاده از این رادیو ایزوتوپ ها
اجازه اندازه گیری سایش ، حتی در مقادیر کم را می دهند ، در حالی که این اتفاق می افتد. این امر امکان شناسایی انواع سایش و کشف قوانین سایش را فراهم کرده است.
استفاده از روان کننده ها ، یعنی موادی که برای کاهش اصطکاک در واسط بین سطوح کشویی وارد می شود ، روشی قدیمی است و تصاویر مصری با قدمت 4000 سال پیش نشان دهنده استفاده از روان کننده ها برای کاهش اصطکاک در کشیدن بناهای سنگین است. در روش روانکاری مدرن ، نگرانی اصلی کاهش سایش همراه با لغزش و در عین حال ، طراحی سیستم های روغن سوخته کاری است که بدون بازرسی و نگهداری برای مدت طولانی کار خواهند کرد.
تعداد زیادی از روان کننده های مختلف در هر زمان مورد استفاده قرار می گیرند (یک شرکت بزرگ نفتی ممکن است صدها نوع مختلف را به بازار عرضه کند) و هیچ جنبه ای از تریبولوژی به اندازه تولید و آزمایش روغن سوخته های بهبود یافته مورد توجه قرار نمی گیرد.
ه عنوان یک صنعت ، ما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم
طی دهه گذشته یا تقریباً تغییرات قابل توجهی در رابطه با بارگیری آلاینده ها در موتورها ایجاد شده است ، که باعث ایجاد رویکردی متفاوت در تجزیه و تحلیل روغن سوخته موتور و تفسیر نتایج آن شده است. اما به عنوان یک صنعت ، ما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم تا درک خوبی از این تغییرات در بازار ایجاد کنیم. این مقاله در تلاش است تا زمینه ای را فراهم کند که صنعت سنگین را در مسیری که امروز قرار داریم قرار دهد و شاید زمینه ای برای تغییراتی در عمل ایجاد کند که باعث شود ما با هم به پیش برویم.